Namazı 1 Rekat Fazla Kılmak

Namazı 1 Rekat Fazla Kılmak. Gerdek gecesi çarşafı ne yapılır? Fazla olarak kılınan iki rekât ise, bu kimse için nafile hükmünde olmuş olur.

Mubarek Cuma Namazi Kac Rekat Nasil Kilinir Diyanet Cuma Namazi Adim Adim Kilinisi Haberler Milliyet
Mubarek Cuma Namazi Kac Rekat Nasil Kilinir Diyanet Cuma Namazi Adim Adim Kilinisi Haberler Milliyet from i2.milimaj.com
Fazla olarak kılınan iki rekât ise, bu kimse için nafile hükmünde olmuş olur. Son olarak da 2 rekat öğle namazının son sünneti kılınır. Rekat niyet ettim allah rızası için iki rekat teheccüd (gece) namazı kılmaya diye niyet ederiz allahu.

Bununla birlikte, dileyen kimse daha fazla da kılabilir.

O peygamber de vakti gelince 10 rekat öğle namazı kılıyor. İki ilâ on iki rekat arasında kılınabilir. Gecenin bir bölümünde uyanıp, sırf sana mahsus fazla bir ibadet olmak üzere, kur'an'la gece namazı kıl. Bu 100 rekat namazı ikişer rekat halinde kılmayı size tavsiye ediyoruz.


0 Response to "Namazı 1 Rekat Fazla Kılmak"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel