T Shirt Ile Namaz Kılınır Mı

T Shirt Ile Namaz Kılınır Mı. En i̇yi görüş(eig) oranı detaylı bilgi. Uzun kollu elbise ile namaz kılınması takvaya uygun olandı.

Ima Ile Namaz Nasil Kilinir Gozle Ima Ederek Namaz Kilinabilir Mi Yeni Safak
Ima Ile Namaz Nasil Kilinir Gozle Ima Ederek Namaz Kilinabilir Mi Yeni Safak from img.piri.net
Başlığı görünce tabiki kılınır tepkisi verdim içeri girdim baktım ki konu benim konum. .ve burasıçok sıcak namaz kılarken çok fena terliyorum yani şortla kılamadıgım için uzun bir alt giyip kıldığıdan dolayı. 14.250 views4 years ago fıtrat tv.

Ana sayfa > diğer > yırtık tişört ile namaz kılınır mı?

Hoş olmamakla beraber kılınabilir yani namaz namaz olarak caizdir. Giyilmemeli, yahut da üzerine resimsiz elbise giyerek görünmez hale getirilerek namaz kılınmalıdır!. Elbisede yazı ve resim olunca namaza bir zararı yoktur (en fazla mekruh olur) ama en iyisi resimsiz olmasıdır. En fazla ne kadar açıklık olabilir?


0 Response to "T Shirt Ile Namaz Kılınır Mı"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel