Namaz Hareketleri

Namaz Hareketleri. Ellerini parmak araları hafif açık ve kıbleye karşı olarak kulaklarının yumuşak yerine (kulak memesine) değdirilerek allahu ekber diyerek tekbir alırlar. Namaz hareketleri, namaz i̇slam dinine göre bir günde 5 kez, bayramlarda, cuma günleri ve cenazelerde kurallarına göre ve abdest alarak yapılması gereken ibadet olarak tanımlanmıştır.

Namaz Hareketlerini Ogreniyorum Resimli Anlatim Huzur Sayfasi Islami Bilgi Kaynaginiz
Namaz Hareketlerini Ogreniyorum Resimli Anlatim Huzur Sayfasi Islami Bilgi Kaynaginiz from www.huzursayfasi.com
İftitah tekbiri (namazda iftitah tekbiri nedir?). Namazdaki beden hareketlerinin arap alfabesindeki karşılığı. Namaz hareketlerini öğreniyorum i̇ftitâh tekbiri erkekler:

Namazdaki beden hareketlerinin arap alfabesindeki karşılığı.

İki rek'atli bir namazdaki hareketler ile diğer namazlardaki hareketler arasında fark olmadığından onların resimlerle anlatılmasına gerek duyulmamıştır. Namazda yapılan hareketlerin ve tesbihatın anlamları: Namaz hareketleri nedir anlamlari nedir ? Ellerini parmak araları hafif açık ve kıbleye karşı olarak kulaklarının yumuşak yerine (kulak memesine) değdirilerek allahu ekber diyerek tekbir.


0 Response to "Namaz Hareketleri"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel