Namaz Abdesti Nasil Alinir

Namaz Abdesti Nasil Alinir. Erkek ve kadınlar için abdestin alınışı. Yani abdest namazla beraber farz kılınmıştır.

Gusul Boy Abdesti Nasil Alinir Resimli Anlatim
Gusul Boy Abdesti Nasil Alinir Resimli Anlatim from www.namazlife.com
Önce kollar dirseklerin yukarısına kadar sıvanır, sonra niyet ettim allah rızası için abdest almaya diye niyet edilir. Abdestin farzları ve sünnetleri nelerdir? Ayaklarımızı yıkarken dikkatli bir şekilde parmak aralarını yıkamalıyız.

Önce kollar dirseklerin yukarısına kadar sıvanır, sonra niyet ettim allah rızası için abdest almaya diye niyet edilir.

Kadın ve erkek abdest alınışı arasındaki farkı öğrenmek isteyenler ile abdest almak isteyen vatandaşlar ya da ergen çocuklarına bunları küçük yaşta öğretmek peki; Abdest alınırken mümkünse kıbleye karşı oturulur. Önce kollar dirseklerin yukarısına kadar sıvanır, sonra niyet ettim allah rızası için abdest almaya diye niyet edilir. Teyemmüm abdesti, gusül (boy) abdesti nasıl alınır?


0 Response to "Namaz Abdesti Nasil Alinir"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel