Namaz A Başlamak Istiyorum

Namaz A Başlamak Istiyorum. Namaza başlamak istiyorum ama bilmiyorum, namaz kılmak için ne yapmalıyım, namazı öğrenme rehberiniz ayrıntılarıyla. Namaz kılmak istiyorum, namaza başlamak istiyorum ama başlayamıyorum, namaz kilmak istiyorum.

Namaza Baslamak Icin 8 Sebep Suffagah
Namaza Baslamak Icin 8 Sebep Suffagah from suffagah.com
En büyük, en sağlıklı özgürlük de işte budur. Daha fazlası için www.a9.com.tr adresini ziyaret edebilir veya bizi. Namaza nasıl ve neden başlamalıyım?

Daha fazlası için www.a9.com.tr adresini ziyaret edebilir veya bizi.

Şubat 15, 2015ekim 15, 2017 oğuz can ekinci. İlla 5 vakit namaz şarttır namaza başlayıp bir yandan da kazalarımıza başlayalım inşaallah. Bende niyet önemli diye düşünüyorum. En büyük özgürlüğü allah'a kullukta buldum. demiştir.


0 Response to "Namaz A Başlamak Istiyorum"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel