Namaz Kılmak

Namaz Kılmak. Namaz günde beş kez, beyni temizler ve arındırır, aynı zamanda yaşamımıza huzur getirir. Hangi namaz kaç rekat buradan doğru olarak öğrenebilirsiniz?

Namaz Nasil Kilinir 15 Adim Resimlerle Wikihow
Namaz Nasil Kilinir 15 Adim Resimlerle Wikihow from www.wikihow.com
Namazda allah'ın huzuruna çıkıp o'na durumunu arz etmek, o'nunla olduğunu bilmek inanılmaz güzel bir duygu. Îmâ ile namaz kılan kişi rükû için başını biraz eğer, secde için ise rükûdan biraz daha fazla eğer. Namaz bir müslümanın allah ile irtibatıdır.

Ayaklar birbirinden dört parmak kadar açık tutulur.

Namaz kılmak istiyorum ama zorlanıyorum. Niyet ettim bugünkü sabah namazının sünnetini kılmaya, diye niyet edilir. Cennet ve cehennem ayetlerini oku ve ölümü hatırlamanında faydası vardır namaz. Bol bol kuran meali oku.


0 Response to "Namaz Kılmak"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel