Namaz 15'Te Küçüktüm Bilemedim

Namaz 15'Te Küçüktüm Bilemedim. 15'te küçüktüm bilemedim 20'de gençtim ilgilenmedim 30'da şimdi erken daha var dedim 40'ta işimde gücümdeydim 50'de bir ara niyetlendim 60'ta hastalığım geçsin dedim 70'te yaşlandım eda edemedim. Ezan vakti geri sayım aracı ile namaz vakitleri bilgisini takip edebilirsiniz.

Evlilik Hayalleri Ve Gercekler Cahide Sultan ب س م الله الر ح من الر ح يم
Evlilik Hayalleri Ve Gercekler Cahide Sultan ب س م الله الر ح من الر ح يم from cahidejibek.files.wordpress.com
Namaz da okunan dua ve zikirlerin anlamını biliyor muyuz? Çünkü dünya da, içindeki mal, mülk de ahirette geçer akçe değildir. Bu namazda fatiha'dan sonra istenilen veya bilinen herhangi bir zammı sure okunabilir.ve iki rekat olarak kılınır.

Dogrusu, asil ebter sana bugz eden (hinç besleyen, diş bileyen) in kendisidir.

Eskiden de namaz kılmama rağmen tam değil, günün beş vaktini kılamazdım. Kat'î bilmez misin ki, cibril indi namaz kıldı 2. Namaz kılanın huzuruna engel olduğu için, bu işe cür'et eden kimse günaha girse de, namaz bozulmaz. Namaz kılmayı öğrenmek istiyorsanız namaz kılarken yapmanız gerekenleri kodlanmış formül şeklinde sayfamızda bulabilirsiniz.


0 Response to "Namaz 15'Te Küçüktüm Bilemedim"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel