Namaz Öğreniyorum

Namaz Öğreniyorum. Namaz kılmayı bilmiyorum, daha önce hiç namaz kılmadım diyorsanız, namaz kılmayı kolayca öğreniyorum diyebilmek için kolay namaz kılmayı öğrenmek için kolay namaz anlatımını deneyin. Bu film hakikat kitabevi yayını namaz kitabı'ndan faydalanılarak hazırlanmıştır.

Fd5xhge3uku3xm
Fd5xhge3uku3xm from www.sinifmateryalleri.com
Namaz kılmayı öğrenmek i̇stiyorumöncelikle namaz kılmayı öğrenmek için bir strateji belirlemek gerekiyor. Selamun aleyum arkadaşlar bir a. Namaz öğreniyorum 100x130 stor perde 175,00 tl 125,00 tl

Namaz kılınışları ayrıntılı olarak, resimli şekilde, erkekler ve bayanlar için, vakit vakit ayrı ayrı anlatılmıştır.

Bundan sonra harika bir yardımcınız var! Derslere tıklayıp online izleyebilir veya hepsini tek tek indirebilirsiniz. Şimdi sorum şu tamamen öğrenene kadar kağıda bakarak kılsam sorun olurmu sureler falan o kağıtta yazsa ezber istemiyorum yarıda falan kalırım namazın ortasında yanlış kılarım v.s. Namaz kılmayı öğrenmek için doğru yere geldiniz.


0 Response to "Namaz Öğreniyorum"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel