Namaz A Başlamak Istiyorum

Namaz A Başlamak Istiyorum. Namazda en çok yapılan hatalar. Farz, vacip, sünnet, müstehap, mübah, mekruh ve haram kavramları.

Namazin Farzlari Ve Namaza Baslamak Dinimiz Islam
Namazin Farzlari Ve Namaza Baslamak Dinimiz Islam from 4.bp.blogspot.com
Bu videoyu hazırlarken amacım sizlere faydalı olmak başka bir amacım yoktur.www.omerfarukkural.com. Namaza başlamak istiyorum ama şu an için imkansız. Namaza başlamak istiyorum nasıl başlayabilirim?

En büyük, en sağlıklı özgürlük de işte budur.

• namaz kılmak istiyorum ama kılamıyorum diyen kardeşim (mutlaka okuyalım). Namaza nasıl ve neden başlamalıyım? Namaz kılmak istiyorum ama, kılamıyorum diyen kardeşlerime ! Namaza başlayıp ta bırakan insan sayısı fazla değildir.


0 Response to "Namaz A Başlamak Istiyorum"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel