Namaz Şiiri

Namaz Şiiri. Şehri karakaya tarafından yazılan namaz şiiri ve diğer şair şehri karakaya şiirleri antoloji.com'da. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.

Kil Beni Ey Namaz Youtube
Kil Beni Ey Namaz Youtube from i.ytimg.com
Cin ve insanların en büyük işi. Namaz bana arkadaş namaz dinimle adaş gökler yolculuğunda namaz vealı sırdaş. Namaz namaz öğretir saygıyı namaz giderir kaygıyı namaz yüceltir duyguyu namaz gafletten uyanıştır namaz insanca bakıştır namaz zulme haykırıştır.

30'unda şimdi erken daha var dedim.

Bir sosyolog ilk ikindi namazını i̇kindinin cam köşklerinde kılıyor. Tarafından yağmur bir c.tesi haz. Namaz ruh'u eğitip, allah'a ulaştırır, onun terki insanı, dinden uzaklaştırır. 30'unda şimdi erken daha var dedim.


0 Response to "Namaz Şiiri"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel