Namaz 40 Dakika

Namaz 40 Dakika. Güneş batarken, yalnız o kaza namazı kılması caiz, fakat nafile namaz kılması mekruh olan vakitler de şunlardır: Güneş batarken, yalnız o günün ikindinin farzı sual:

Cuma Namazi Kac Dakika Suruyo 20 Dk Falan Mi Kizlarsoruyor
Cuma Namazi Kac Dakika Suruyo 20 Dk Falan Mi Kizlarsoruyor from cf.kizlarsoruyor.com
Güneşin sararmasından ve diğer iki kerahet vaktinde ise nafile namaz kılmak mekruhtur. Bu da öğle namazından önceki kırk dakikalık bir zamandır. Bunlardan şu üç vakitte hiçbir namaz kılınamaz:

Fakat sorunuzda belirttiğiniz gibi okuldan geldiğinizde 40 dakika var ve bu süre azımsanacak bir değerli ziyaretçimiz, namaz dinin direğidir ve bir müslüman için bir vakit namaz dahi dünya işlerine.

Annem bana ezana 40 dk kala namazın geçti diyor yani ikindi ezanı okunmasına 40 dk var ögle namazı geçti diyor böyle bişey var mı ben tam olarak anlamadım araştırdım ama düzgün bir yazı bulamadım. Ezanın okunması başka bir vaktin girdiğini gösterir. Bu kırk dakika içinde kaza da. Namaz vakti ve ezan saatleri yeni şafak'ta.


0 Response to "Namaz 40 Dakika"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel