Namazda 3 Mü 4 Mü Kıldım

Namazda 3 Mü 4 Mü Kıldım. Kılışımda bile 4 rekatı tam kıldım mı diye tereddüt ediyorum. Aklı kıt olanlara öğretmeyin denilen hacet na.

Tam Ilmihal Seadeti Ebediyye Kur Ana Gore Namaz Sual Kur Ana Sonradan Iki Ayet Ilave Edildigini Soyleyen Ve Kendini Peygamber Olarak Ilan Edip Batil Bir Din Kuran Rashat Khalife Isimli Misirli Biri Diyor
Tam Ilmihal Seadeti Ebediyye Kur Ana Gore Namaz Sual Kur Ana Sonradan Iki Ayet Ilave Edildigini Soyleyen Ve Kendini Peygamber Olarak Ilan Edip Batil Bir Din Kuran Rashat Khalife Isimli Misirli Biri Diyor from lookaside.fbsbx.com
Namaz kılmayan kişinin ölümden sonra ki hali. .ve o sırada ne yapmam gerektiğine karar veremedim. Allah, kur'an ile bizimle konuşur ve namaz bizim allah'a bir nevi teşekkürümüzdür.

Mutlaka üç vakit namaz kıl, beş vakit kılma sakın. şaka mısınız arkadaş, şu üç vakitte kıl demiş, bu beş vakitte kılma dememiş.

Anasayfa / namaz / sehiv secdesi ve tilavet secdesi / farz namazların 3. Gündüzün iki tarafında ve gecenin gündüze yakın vakitlerinde namaz kıl. Rekatlarda zammı sure okumak namazı bozar mı? Namazda kaçıncı rekatta olduğunu unutan ne yapmalıdır?


0 Response to "Namazda 3 Mü 4 Mü Kıldım"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel