Namaz 15'Te Küçüktüm Bilemedim

Namaz 15'Te Küçüktüm Bilemedim. Güneşin doğmasından yaklaşık 15 dakika. Bu namaz için abdest alınması gerekir.bu namazın vakti;

Tuna Kiremitci Bu Iste Bir Yalnizlik Var
Tuna Kiremitci Bu Iste Bir Yalnizlik Var from imgv2-1-f.scribdassets.com
Bu namazda fatiha'dan sonra istenilen veya bilinen herhangi bir zammı sure okunabilir.ve iki rekat olarak kılınır. Namaz kılmayı öğrenmek istiyorsanız namaz kılarken yapmanız gerekenleri kodlanmış formül şeklinde sayfamızda bulabilirsiniz. Ufak camide, namaz kılan kimse ile geçenin önünde bir direk varsa bunda kerahet yoktur.

Hangi namazı kıldığını bilmek ve kalbinde hatırlamaktır.

Hangi namazı kıldığını bilmek ve kalbinde hatırlamaktır. Her vaktin namaz rekatları ayrı ayrı aşağıda gösterilmiştir ve buna göre her namazın rekat sayıları verilerek, namazların kılınışları ayrıntılı olarak ilgili bağlantılarda anlatılmıştır. İstanbul namaz vakitleri sayfamız üzerinden anlık olarak ezan saatleri bilgisine ulaşabilirsiniz. Dogrusu, asil ebter sana bugz eden (hinç besleyen, diş bileyen) in kendisidir.


0 Response to "Namaz 15'Te Küçüktüm Bilemedim"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel